Tema: Re: Žaidimų kompiuteris jaunuoliui #2
Autorius: accu
Data: 2019-01-17 20:05:43
On 2019.01.17 19:52, bat0nas wrote:
> Vis tiek man nesuprantama, iš kur jie traukia tas kortas?
>
> "Išpakuotos, nenaudotos, garantinės, 70€ pigiau nei parduotuvėje"
>
> Paaiškinkite, kame čia kampas?

Iš tų pačių mainerių. Galbūt perspektyva buvo graži, užsipirko, dalį
paleido, dalis plokščių kaip rezervas ar ten koks rig'as nesusitvėrė iki
galo, dar balažin kas, na ir pats pardavėjas gal turi savo istoriją.

Atėjo laikas, kai nebeapsimoka elektrą degint, va ir turim RX'us po 150,
nebe po 300-400€.

Ar taip greit pasimiršo 2017 m. gruodis su bitkoinu >10k EUR? :)

--
accu