Tema: Re: ?aidim? kompiuteris jaunuoliui #2
Autorius: bat0nas
Data: 2019-01-23 20:29:33
accu <accu@takas.tl> Wrote in message:

> Akcentas ne ? modelius, bet prioritet?. Nes buvo pateikta lyg Adata
> pirmoj vietoj, ir jei su ja nepaeit?, tai k? padarysi, tiks ir 970'tas :)
>
> OT: negi pas tap?notojus ten jau tikrai nekoks pad?tis su citavimui?
>
> --
> accu

Adata pasirinkta remiantis nj?s? rekomendacijomis. Plius jos greitis toks, kad lyginant su evo plus net nepasteb?s niekas skirtumo. O sutaupytus 30? galima buvo skirti kitiems dalykams.

?od?iu.. nesikabin?jam. Man tinka abu diskai :) I? kur gauti??? :D

Visos dalys jau yra. Gpu per skelbimus. Tad b?t? gerai tur?ti final setup? gpu stress testo atlikimui.

--

bat0nas

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/