Tema: Re: Žaidimų kompiuteris jaunuoliui #2
Autorius: accu
Data: 2019-01-18 17:24:13
On 2019.01.18 15:42, bat0nas wrote:
> Kažkaip pamačiau, kad su data, tai ir nedėjau į krepšį.
> Nežinau, ar ta jų kaina 106€ yra garantuota ar ne.
>
> Kitose parduotuvėse tas PSU 109-111€ ribose.

Siūlyčiau nemiegot, ir pasinaudot Caponi'aus patarimu, hop hop greitai
užsakymuką.
Skytech'as jau be datos su teoriniais 3 vnt. (-1 Caponi'ui) ir 107€.

> Aš tiesiog šiek tiek pasimetęs dėl W.
> Sistemai per akis 550W užtenka. 650W - overkill dabartinei
> konfigūracijai. Ar kada nors ever aš panaudosiu tuos papildomus watus -
> kažin.
>
> Ar kompas veiks geriau/tyliau/stabiliau su tais papildomais
> nepanaudotais watais - kažin?

Kompas paskaičiuotas 10-čiai metų ir dėl 10€ tokia dilema? Nu kamon :)
Va kai 1k € build'o sąmatoje atsiranda tik kokie 20-30€ maitblokiui, va
tuomet jau liūdesys…

--
accu
Seasonic X-650 nuo 2011