Tema: Re: Žaidimų kompiuteris jaunuoliui #2
Autorius: MRT
Data: 2019-01-07 19:30:33
> Kažkokį taupymą matyčiau nebent:
>
> 1) M.2 keitimas į 2.5" ir/arba į mažesnį dydį. Taupymas koks 40€. Dydį kompensuočiau, padovanodamas savo 1TB WD Green'ą.
>
> Ar vartotojas pajustų ką nors tarp Crucial ne paties greičiausio NVME (lyginant su Samsung) ir paprasto SATA SSD?

Taip, Crucial P1 NVMe berods levakas.. Thx to accu berods rase,
kad Adata 8000-serijos OK, jei neimi Samsung'o 970EVO.

~103 Eur uz 512GB ir ~60 Eur uz 256GB
http://www.skytech.lt/search.php?keywords=ASX8200PNP
salia jo - 2,5" MX500 500GB ar 1TB (kainos ~77 / ~138)
uz MX500 geriau 860EVO (jei nukalsi su akcija, gal ir kaina panasi).

> 2) 100€ taupymas galėtų būti CASE+PSU kombinacijoje. Bet tą 100€ jaunuoliui pridėsiu nuo savęs. Setup'as turi būti Sexy.

Tai kodel ne koks Fractal?.. su InWin man kazkaip ne tai, kad Sexy, o link Porno..
(Darbe yra partija nuo senuju laiku InWin, tai sakyciau negausiai jie..
pvz. Front USB/Audio nera geros kokybes, t.y. be issikalinejimu - realiai prastoki).

> Kokie dar būtų patarimai?

Uzmesk aki i GTX1070 .. buvo ant dienu 1a.lt uz 324 Eur.. dabar likus uz 368 Eur (Inno3D).
Ten ir GTX1060 6GB yra truputi pigesniu (tik semi-fanless jos matyt nebus):
235 - https://www.1a.lt/search/N1060-8SDN-N5GNX/
240 - https://www.1a.lt/search/C1060-9SDN-N5GSX

Gal ir RX570/RX580 butu plius minus.. irgi pigesnes truputi:
https://www.1a.lt/kompiuteriu_komponentai_tinklo_produktai/komponentai/vaizdo_plokstes/filter/11844-251481,251482
Cia jei groja derinuke su AMD FreeSync monitoriuje..

Kas nepatinka RX570/RX580 - kad eda daugiau W, t.y. daugiau kaista, garsiau ausint ir t.t.
https://www.techpowerup.com/reviews/Sapphire/RX_580_Nitro_Plus/28.html
https://www.techpowerup.com/reviews/Sapphire/RX_570_Pulse/28.html
+
https://www.techpowerup.com/reviews/Sapphire/RX_580_Nitro_Plus/30.html
https://www.techpowerup.com/reviews/Sapphire/RX_570_Pulse/30.html
bet:
191 - https://www.1a.lt/search/AXRX570+8GBD5-3DHD+OC
229 - https://www.1a.lt/search/AXRX+580+8GBD5-3DHDV2+OC

cia su mintim, kad kazkurie zaidimai jau labai garsiai sako noriu 4GB+, o ne 3GB vRAM..
kadangi pats nezaidziu - tai cia is teiginys is prisiminimu.. lyg ir buvo kazkas apie tai diskutave..