Tema: Re: Žaidimų kompiuteris jaunuoliui #2
Autorius: Caponi
Data: 2019-01-18 16:09:24
Jei ką, Also šiandien 3 vnt. gavo (planavo 01.22, ką kol kas Skytech ir
rodo :-)), nežinau kaip ten Skytechas veikia, bet kaip minimum telefonu
tikrai turėtų gautis užsakyt.
Beje, info bat0nui - vienas iš jų šiandien išvažiuoja man, tai jei
norisi naujo ir iš parduotuvės, tai tikriausiai reikėtų ilgai negavot,
bo teks sekančios partijos laukt :-)
Tiesa, kaip MRT rašė, jų turi ir lenkai, bet ten kaina kiek didesnė ir
nežinau ar Skytechas su jais dirba, tai ką rodo dabar, yra akivaizdžiai
Also info.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/