Tema: Re: Žaidimų kompiuteris jaunuoliui #2
Autorius: MRT
Data: 2019-02-08 11:25:05
> Rigas labai subalansuotas ir kainos protingos, gal tik aš būčiau tavo vietoje ėmęs Ryzen 5 2600 vietoje I8400
> https://www.youtube.com/watch?time_continue=24&v=HkC2iKvOMjw

ok, paskaitysiu kodel i5-8400 geriau is pateikto video..
tarkim strymint ka geimina nereikia (t.y. dzin tie drop'ai)..
DOTA2: 137fps su Ryzen 5 2600 vs 158fps su i5-8400..

t.y. Ryzen'as turi extra resursu kitai veiklai.. bet pats geimas geriau ejo su Intel..
kazkada optimizuotis game kodas ir daugiau geimu sugebes isnaudot didesni
brute force potenciala, taciau pradzioje tarkim jis susilygins, o tik veliau aplenks..

o jei koks geimas Intel naudai dabar siulo 41fps vs 47fps (cia DOTA2 fps santykis)?

video encode gali but ir neaktualus.. o jei reikes - ~700 vs ~950 ..
tarkim klipuka perkodint 7 min vs 9,5min .. rimta filma - 7val vs 9,5val..
Intel HD videlka dar QuickSync turi.. jei ji pasitelkt, tai gal irgi grotu..