Tema: Re: Žaidimų kompiuteris jaunuoliui #2
Autorius: bat0nas
Data: 2019-01-18 15:42:46
On 2019-01-18 15:00, accu wrote:

> Skytech'as nepriima užsakymuko su data sandėlio eilutėje?
>
> Į krepšelį bent jau duoda įsidėt, toliau nesinori inicijuot užsakymo.
>
> --
> accu

Kažkaip pamačiau, kad su data, tai ir nedėjau į krepšį.
Nežinau, ar ta jų kaina 106€ yra garantuota ar ne.

Kitose parduotuvėse tas PSU 109-111€ ribose.

Aš tiesiog šiek tiek pasimetęs dėl W.
Sistemai per akis 550W užtenka. 650W - overkill dabartinei
konfigūracijai. Ar kada nors ever aš panaudosiu tuos papildomus watus -
kažin.

Ar kompas veiks geriau/tyliau/stabiliau su tais papildomais
nepanaudotais watais - kažin?