Tema: Re: Žaidimų kompiuteris jaunuoliui #2
Autorius: MRT
Data: 2019-01-18 15:55:33
> Kažkaip pamačiau, kad su data, tai ir nedėjau į krepšį.
> Nežinau, ar ta jų kaina 106€ yra garantuota ar ne.
>
> Kitose parduotuvėse tas PSU 109-111€ ribose.

Taigi atskira pirkima ikalk Skytech'e ar iki jo varyt ziauriai nepakeliui?
https://www.markit.eu/lt/lt/produktai/v1?Target=search&Search=CP-9020178-EU&SortBy=207510

Realiai turetum gaut ir Skytech'e

Kiekiai didmenose berods:
ABCLT 20+ vnt
ALSLT1 3 vnt.

Gali uzklaust kokio vadybininko.. gal ta "?" laiko, nes GNT mazas kiekis ten..

> Aš tiesiog šiek tiek pasimetęs dėl W.
> Sistemai per akis 550W užtenka. 650W - overkill dabartinei konfigūracijai.

Jau diskutuota :)

> Ar kada nors ever aš panaudosiu tuos papildomus watus - kažin.

Ne

> Ar kompas veiks geriau/tyliau/stabiliau su tais papildomais nepanaudotais watais - kažin?

Nebuciau toks tikras.. gali skirtis nuo kokio load % ijungia didesnius rpm.