Tema: Re: Žaidimų kompiuteris jaunuoliui #2
Autorius: 4r
Data: 2019-02-08 09:13:11
O kas per GPU? , spėju skraido nes 1920 x 1080  rezoliucija ant "2K" jau
tik sklandytu :)

ir kiek viso finale gavosi?

Kokios temperatūros idle ir load?

4r

"bat0nas"  wrote in message news:q3iut1$htf$1@trimpas.omnitel.net...

Čia jaunuolio idėja laikyti ant stalo. Neva turi matytis žarnos,
šviesos, pas visus gamerius/streamerius taip yra.
Neperkalbėjau.

Atsibos, pasidės ant žemės.

--

bat0nas