Tema: Re: Žaidimų kompiuteris jaunuoliui #2
Autorius: accu
Data: 2019-01-07 23:32:34
On 2019.01.07 21:30, MRT wrote:
> kazkodel tu ir [mikro] man maisotes :)
> vis galvoju, kuris is jusu apie SSD ten rase..
> OK, thx perduodam [mikro] renkantis "vaistininko" SSD :)

Heh, na nieko tokio :)

Tik galvojų reikėtų kažkaip tatą apdoroti ant normalaus M.2 NVMe solido,
kol 2019'ais nesublūdijo su 2.5" SSD. Kad jau bando taikyt visokius
optimizavimus, tai man atrodo SX8200 PRO 512GB už ~105€ turėtų būti pats
tas.

Nieko prieš 2.5" SSD neturiu, tik šiai dienai jį matau kaip antrą SSD
kompe (tarkim 1TB, Steam/games/downloads/etc.). Na ir HDD jau visam
likusiam balastui (foto/video/etc.).

--
accu