Tema: Re: laptopo
Autorius: MRT
Data: 2016-11-08 18:02:35

> Na ijunk smegenus, visu pirma jeigu modelis pasirode "2013 pabaigoje" tai nereiskia kad tas konkretus egzempliorius, kuris
> siulomas _dabar_ buvo pagamintas butent tada o ne 2015 pabaigoje.

tu irgi

> Antra - jeigu akumas tikrai senas, visada galima susitarti su bet kuriuo normaliu pardaveju (ne saraskino kontora) kad idetu
> normalu

uab'o pavadinimas .. nes buna ir taip:

SALEOUT. Lenovo ThinkPad T550 Black, 15.6 ", FHD, 1920 x 1080 pixels, Matt, Intel Core i5, i5-5200U, 8 GB, DDR3L-SDRAM, Solid-state
drive capacity 256 GB, Intel HD, No, Windows 7 Pro, 802.11a, 802.11ac, 8, Bluetooth version 4.0, Keyboard language English, Warranty
30 month(s), Battery warranty 1 month(s), DEMO, SMALL SCRATCH ON BATTERY.
KATEGORIJA Kitos PREKĖS KODAS 20CK003HMSSO GAMINTOJAS Lenovo GARANTIJA 30 Mėn.Kitos                      – Lenovo – 20CK003HMSSO

SANDĖLIS - ACMLT - 1