Tema: Re: laptopo
Autorius: MRT
Data: 2016-11-08 10:32:06
> Požiūrio reikalas.
> Aš nenoriu ne tik sau pirkinėt daiktų, kurie statistiškai turi labai didelę tikimybę būt brokuoti, kartais net DOA, bet ir juo
> labiau siūlyt savo klientam.
> Taip kad egzistuot teisę turi visi, tuo požiūriu aš pakankamai tolerantiškas, bet tikrai daugiau nepirksiu aš tų Lenovo nei sau,
> nei siūlysiu kitiem.

Tai cia OK, nei sau, nei savo klientams irgi OK.. tik tiek, kad nebutina visu
per amzius sukauptu pastebejimu sumesti vienam konkreciam vieno Lenovo pirkimui.

Tuo labiau necituoji kainu - tai tarkim ir per sia vieta ner taip,
kad Probook i vienus vartus tiems atkrauna tiek TP Exxx

Aisku jei grizti kiek daugiau - cia klausė Arunas-X ir jam
tinkamiausias ko gero yra HP ProBook 470 G3/G4 su FHD UWVA
(jei G4 - ten nvidia, gal tiems softams ji skanesne, jei G3 - ten radeon
kazkoks, bet kaina gal patrauklesne yra vieno konkretaus modelio).