Tema: Re: laptopo
Autorius: Caponi
Data: 2016-11-07 17:04:15
Palyginus su kitais šiandieniniais NB, ThinkPad'ai būtų pusė bb, o gel net ir kiek geriau, jei ne problemos su kokybe. Pradedant, pvz., nedakištais coolerio laidukais!!! ir baigiant rimtesniais gedimais.

O šiaip, kaip minėjau, aš juos labai mylėjau, puikiai žinojau ir vien tik su jais ~15 metų dirbau, tačiau jei neįvyks stebuklas (abejoju), sekantis mano NB bus tikrai ne Lenovo. Dabartinių T'škių privalumas su, pvz., senaisiais kokiais T61 - pagaliau pradėti montuot IPS'iniai ekranai. Ir viskas. Visa kita tik xujovyn - neliko klavos pašvietimo iš viršaus, nors aš ir touchpadu niekada nesinaudojau, bet dabartinių modelių jis tiesiog tragiškas, knopkės trackpointo visiškas gavno, klavos - pagal šiandienos standartus neblogos, bet jau labai toli nuo senų gerų "IBM'inių", T serija mutavo į kažkokius peraugusius ultrabookus - nėra DVD, baterija "integruota", priėjimas prie vidinių komponentų tik nuėmus visą dugną (su dx varžtukų ir "kabliukų"), M.2 slotas kastruotas kažkoks, t.y. oficialiai HDD/SSD tik SATA - čia blet highendinis verslo klasės NB??? Mano nuomone, ypač žinant T klasės istoriją, dabar tai prabangus šūdas.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/