Tema: Re: laptopo
Autorius: Caponi
Data: 2016-11-08 11:46:11
Man šiaip px ką ten tau jie siūlo, faktas tik tas, kad šitoj temoj tu prasitarei apie 2 jų pasiūlymus ir abu tokie, tarkim taip, nestandartiniai....
Ir jei demo ar refurbinių variantų tau gali pasiūlyt dauguma kontorų (bet sąžininga jų nesiūlys kaip naujų), tai su neaiškiom klavom nerasi nei vienoj normalioj parduotuvėj.

Bet jūsų teisė rinktis.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/