Tema: Re: laptopo
Autorius: Caponi
Data: 2016-11-08 10:22:29
Požiūrio reikalas.
Aš nenoriu ne tik sau pirkinėt daiktų, kurie statistiškai turi labai didelę tikimybę būt brokuoti, kartais net DOA, bet ir juo labiau siūlyt savo klientam.
Ekranas - nu taip, IPS maloniau, gražiau, bla bla bla, bet realiai dauguma atvejų prie 15" NB paprastai sėdi vienas žmogus, žiūri tiesiai į ekraną ir ten mato Wordą, Excelį, mailą ir visokius delfius beigi snukiaknyges, todėl per visą darbo laiką dėl tipo xujovo ekrano nesu sulaukęs nei vieno nusiskundimo. O tais gana retais atvejais, kai yra poreikis IPS'ui, situacija sprendžiama pagal faktą, tik vat kažkaip ramesne širdim parduodu net papigiaiskus Acerius, nei nepigius Lenovo (kaip sakiau, apie ne TP šneka neina) paskutiniu metu...

Taip kad egzistuot teisę turi visi, tuo požiūriu aš pakankamai tolerantiškas, bet tikrai daugiau nepirksiu aš tų Lenovo nei sau, nei siūlysiu kitiem. O Probookai mano simpatiją užsitarnavo būtent patikimumu ir padoria surinkimo kokybe bei plačiomis galimybėmis su diskų kombinacijom turint M.2, SATA jungtis ir DVD, ne kartą įvairiais požiūriais nagrinėjausi pasiūlą, nu nerandu geresnių pasirinkimų, jei nėra ten kokių spec. reikalavimų (tas pats ekranas, dockingo jungtis, WWAN ir pan.)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/