Tema: Re: laptopo
Autorius: Caponi
Data: 2016-11-07 17:09:39
Blet, genijai kitaicai iš Lenovo - OK, tinklo kabelis vis rečiau naudojamas, ale visgi dasigalvok tu man RJ45 lizdą sumontuot vos ne prieky korpuso ir dar toj pačioj pusėj kur DVD stalčius :-)
Žodžiu, tendencijos nesikeičia - kuo toliau, tuo labiau jaučiasi filosofija "galvot prieš darant nebūtina, štampuojam bele ką"...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/