Tema: Re: laptopo
Autorius: Caponi
Data: 2016-11-08 00:44:19
Jei gerai pamenu, tai laidas nedakištas buvo T510. Žviegiantis cooleris iš dėžės buvo ar tik ne pas T540, pradėjo žviegt po savaitės pas E560. Pirmu atveju nuo sarmatos išgelbėjo smalsumas, bo kompą turėjau atiduot be instaliacijų, ale modelis buvo naujas, tai gerai pažįstamas klientas leido prakrapštyt dėžę - spėjau diagnozuot bėdą ir sutvarkyt :-). Kitu atveju beliko pasidžiaugt paskutiniu likusiu ThinkPad'ų pliusu - garantiją jiems vis dar atlieka IBM Lietuva - kol praėjo pora dienų skirtų kompo paruošimui darbui, spėjau pakeist. Nu o tą E560 naudoju pats (axujennai linksmas daiktas, apart to aušintuvo - plastmasinių detalių briaunos normaliai nesuvestos, trackpointo knopkės pobaisės (apie touchpadą visai tyliu), card readerio vieta kažkokio dauno projektuota, dar iki šiol niekur nematytas spec. efektas - kai skamba mobiliakas iki kokios pusmetrio atstumu, gesiojasi ekranas, aš tam net jokio paaiškinimo negaliu sugalvot). Ten blet tik vienintelis geras dalykas - IPS'inis ne PWM'inis ekranas.

O kas link ProBookų, tai bbž, aš juos pardavinėju suprakaitavęs jau turbūt kokius 6 metus, kadangi absoliuti mano klientų dauguma įmonės bei jų darbuotojai arba šiaip gerai pažįstami asmenys, tai aptarnavimas visas daromas pas mane ir jų istorijas paprastai žinau. Statistika - iš ne vieno šimto parduotų ProBookų man žinomi 2 gedimai, abiem atvejais matricos, abiem atvejais 4530s, viena dar garantiniu laikotarpiu, kita prieš kokius metus. Nu ir ten dar keliolika HDD, bet čia jau ne HP bėda :-)

Žodžiu, sugest gali bet kas, kalbos nėra, bet pas Lenovo kokybės prastėjimas yra akivaizdi tendencija, inovacijų absoliučiai jokių (aš labai gerai prisimenu senai IBM seminare girdėtą frazę - jei norite žinoti kaip notebookai atrodys po 5 metų, pažiūrėkit į dabartinius ThinkPad'us (ten šneka buvo daugiau apie techninius sprendimus, tipo, aktyvi HDD apsauga, klavos apšvietimas, skysčių nutekėjimo latakai ir pan.)), tik aklas sekimas dalbajobais, sugalvojusiais chickletines klaviatūras, bemygtukinius touchpadus, "prabangų" klavos apšvietimą iš apačios per plyšius tarp knopkių ir korpuso ir pan.

Karoče, užpiso jau diskutuot ta tema, bet kokiu atveju iš manęs Lenovui prizas kaip neabejotinai greičiausiai per paskutinį penkmetį degraduojančiai kompanijai :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/