Tema: Re: laptopo
Autorius: Caponi
Data: 2016-11-08 00:20:29
Taip, tik realiai gamintojui WinPro atsieina iki taip kokių 80Eur, todėl E serijos TP, jei norėtų apsimest tiesiogniu ProBook'ų konkurentu, turėtų pradėt kainuot nuo kokių 600-650Eur, o ne nuo 750-800. Bet dėl visų anksčiau paminėtų priežasčių nebūtų tarp mano klientam siūlomų alternatyvų net jei ir po 500 Eur kainuotų, man kažkaip rūpi, kad klientai man ačiū pasakytų, o ne keiktų, kad aš jiem sugedusius daiktus pardavinėju :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/