Tema: Re: laptopo
Autorius: Caponi
Data: 2016-11-08 00:15:59
Nu tu kaip nori.
Kadangi aš ne tas, kuriam kažkas kažką siūlo, bet tas, kuris siūlo ir profesija įpareigoja žinot daugiau, nei klientai, tai aš puikiai žinau ką reiškia kokie užrašai ir juo labiau žinau, kad šitam kompui nu minimum 2 metai nuo pagaminimo praėjo (pats modelis, kaip minėjau, yra 2013 metų gale paleistas į gamybą), tai ant kiek jis naujas išvadas darykis pats, aš šiaip nesuinteresuotas nei tau kažką parduot, nei nuo kažko atkalbėt, jei čia pirkt taikaisi...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/