Tema: Re: laptopo
Autorius: Caponi
Data: 2016-11-07 15:35:18
Aš buvau užkietėjęs ThinkPadų fanas. Dabar su visa atsakomybe galiu pareikšt, kad Lenovo juos sugadino galutinai ir iš viso to reikalo liko brangus, daug problemų su patikimumu turintis š.... Visokie Ideapadai, Essential serijos ir pan. man net neegzistuoja kaip variantai (t.y. su tais pačiais ProBookais jie net nelygintini).
Dell kaip gamintojas OK, tik va kad 17" jie tik "namų" klasės Inspironus pasiūlyt gali (nu ar ten kokius XPS'us, ale ten jau biudžetai praktiškai 2x nuo taviškio reikalingi).
Taip kad nėra daug ką galvot, ProBookai konkurentų praktiškai neturi, ypač 17" teritorijoj, vienintelis tik dalykas, kad MRT teisingai pastebėjo dėl netrukus turinčių pasirodyt G4 - tikriausiai palaukt, jei įmanoma, verta.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/