Tema: Re: laptopo
Autorius: Caponi
Data: 2016-11-08 11:46:07
Dar kartą kartoju - prierašas DEMO reiškia, kad kompas jau nebe gamyklinėj dėžėj su gamykline izoliacija užklijuotas, o ant kiek jis buvo nešiotas ar naudotas jau kitas klausimas.
Dėl modelio naujumo kitas reikalas - taip, parametrų niekas neslepia, bet tikriausiai ne paslaptis, kad kompiuterinė technika progresuoja (atitinkamai ir sensta) labai greitai, todėl koks i5-4xxx nelygu i5-6xxx ar i5-7xxx.

Bet jei dzin, tai dzin.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/