Tema: Re: Nesuprantu Victorijos...
Autorius: Caponi
Data: 2016-04-22 11:44:35
"MRT" <martynas@fastlink.lt> wrote in message
news:nfchli$vtd$1@trimpas.omnitel.net...
> SMART = BAD, HDD gyvas, interpretacija Good << ?
>
> Ar paskutinis variantas daznas ir ar tikrai galim nekreipt demesio,
> kad SMART=BAD (nebent yra zinomas, kad del kokio FW bug'o jis
> nekorektiskai uzgliucino).

Tai va čia ir bėda, kad niekas nežino, ką koks softas "galvoja". Užtai ir
sakau, kad atmetus visokias spekuliacijas idealus testavimo metodas yra LLF
(sujudinam viską) -> trumpas gamintojo utelės testas (ten visokie cache
prasičekina per kelias minutes) -> Victoria/MHDD (pilnas paveiksliukas apie
disko būklę, kurio nepateikia gamintojo utelė ilgojo testo metu). Nu ir
galima tą SMART'ą tada jau pasižiūrėt :-)
T.y. aš neneigiu visiškai SMART'o buvimo prasmės, tik tam, kad į jį prasmės
žiūrėt būtų, reikia netrumpą kelią nueit, kurio metu dažniausiai ir taip
viskas aišku pasidaro :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/