Tema: Re: Nesuprantu Victorijos...
Autorius: Laimis
Data: 2016-04-22 01:15:32
Caponi rašė:

> Tai vat apie ką ir aš rašiau anksčiau - reiškias kaip minimum ne visi
> softai remiasi kontrolerio siunčiamu signalu Good/Bad, jei toks iš viso
> realiai yra siunčiamas, ir kiekvienas transliuoja savo "asmenines"

Visų pirma, toks yra siunčiamas. Ir jis yra svarbiausias SMART'o
verdiktas į kurį visi reaguoja (turėtų) vienodai, nes objektyviau už
firmware'ą (tik pagal smart'o atributus, kuriuos tas pats firmware'as
priklausomai nuo modelio ir aibės kitų kompleksiškų sąlygų ir generuoja,
o kiek dar lieka viduje ir išorėje nerodoma) niekas geriau negali
žinoti/spėti, kad diskui ateina vamzdiec.
Žiū:

wmic.exe
wmic:root\cli>diskdrive get status
Status
OK
OK

> grąžintų STATUS'ą FAIL, tai Lenovo utėlė drąsiai galėtų nuspręst ir
> priešingai, jei savo išvadas padarytų remdamasi kitais skaičiukų
> interpretavimo algoritmais.

Ne. Kai SMART'as grąžintų FAIL, tai fail'intų dar bent vienas Lenovo
utėlės testas (self-test), bet šiaip esu įsitikinęs, kad nėra jokios
galimybės, kad Lenovo utėlė ignoruotų SMART'o statusą.