Tema: Re: Nesuprantu Victorijos...
Autorius: Caponi
Data: 2016-04-22 03:47:56
Skenavau. Ir paskui dar pas save jau su MHDD ar Victoria (dabar jau
nebepamenu, aš ten juos vos ne randomu naudoju :-)) prasukau. Kadangi tai
pirmas ir kol kas vienintelis parėjęs SSD mano rankose atsidūręs buvo, tai
buvau biškį pasimetęs kame ten fokusas ir ko griebtis, gerai, kad iki Lenovo
utelės dasigalvojau, tai šiuo atveju viskas baigėsi geriausiu įmanomu būdu
:-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/