Tema: Re: Nesuprantu Victorijos...
Autorius: Caponi
Data: 2016-04-22 02:28:22
Kas ten žino kas kur kokią prasmę įžiūri...
OK, šį kartą daiktas buvo garantinis, plius dar ir geresnį diską pagal
parametrus gavau, bet jei ta situacija būtų išsirutuliojus jau po garantijos
pabaigos? Jei jau darom prielaidą, kad daikto gamintojas geriausiai žino kas
vyksta su jų produktu (su kuo aš pilnai sutinku), tai kaip tada būtų reikėję
jaustis, jei apie, anot Sandisko, gerą diską nuolat gasdintų patys
Windowsai? Kaip žinot kas kokias išvadas daro pagal savą ir nebūtinai
teisingą interpretaciją, o kas ir kokiais atvejais pasikliauja firmwaro
išvadom? Vat tas neapibrėžtumas man ir nepatinka...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/