Tema: Re: Nesuprantu Victorijos...
Autorius: Caponi
Data: 2016-04-21 22:29:05
Ech, kad taip viskas būtų paprasta.
Aš va šitoj temoj jau rašiau apie turėtą praktiką su Sandisk SSD -
CrystalDiskMark'as, Victoria ir Sandisko firminė utelė aiškino, kad SMART
statusas yra Good, Windozė mėtė pranešimus, kad diskas not good, galiausiai
Lenovo utelė (diskas buvo Lenovo notebooke) irgi nusprendė, kad diskas bad,
tuo pagrindu IBM Lietuva diską pakeitė. Šitas konkretus atvejis kaip ir
parodo, kad arba visgi ne kontroleris duoda atsakymą visiem softukam, arba
toli gražu ne visi į tą atsakymą kreipia dėmesį ir palaidų parametrų
interpretacija užsiima savarankiškai. Tačiau šitoj istorijoj man asmeniškai
keisčiausias momentas yra tas, kad tikrojo disko gamintojo utelė aiškino,
kad viskas yra OK - mes gi lyg ir visi čia draugiškai priėjom nuomonės, kad
gamintojo softas duoda tiksliausią atsakymą...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/