Tema: Re: Nesuprantu Victorijos...
Autorius: Laimis
Data: 2016-04-21 21:50:30
budulis vulgaris rašė:

> Blogai tau atrodo. Nėra SMART'e tokio atributo GOOD/BAD. Yra krūva
> atributų, pas kuriuos net pavadinimų nėra, o yra skaitmeniniai ID.

Klįsti.
MRT tau nori pasakyti ir net pacitavo specifikaciją, kad SMART'as
grąžina savo STATUS'ą, kurio paskaičiavimu užsiima firmware.
Jei tas statusas BAD/FAIL, tai firmware'as jau paskaičiavęs, kad diskui
jau visai blogai, o kaip konkrečiai blogai — atsispindi SMART'o atributuose.
Todėl firminė utėlė geriausiu atveju gali interpretuoti SMART'o
atributus teisingai ir įspėti apie reikšmes/būsenas, kurios pagal tam
tikras (garantines ir pan.) sąlygas nebetenkina kokybės, tačiau jau kai
disko firmware'as sako, kad diskui blogai, tai taip yra garantuotai
(atmetus bug'ovą firmware'ą) ir tam nebereikia jokio SMART'o atributų
interpretavimo.