Tema: Re: Nesuprantu Victorijos...
Autorius: MRT
Data: 2016-04-22 09:51:30
> Konkretizuosiu - Lenovo utelė išvadą "bad" padarė būtent dėl SMART'o,
> surface scan'as tiek Lenovinei blusai, tiek MHDD praėjo be problemų. Neturiu
> jau dabar visų skaičiukų (kiek pamenu, tai ten buvo keliasdešimt, berods,
> "retired blocks"), ale va kai siunčiau į IBM'ą užklausą, tai Lenovo testo
> rezultatą buvau priatačinęs, nors naudingos info šiuo atveju ten nelabai
> yra, ale prikabinu, jei įdomu, kaip įrodymą.

Nebuvo tikslas kazka nuneigti, ar kazka butinai irodyti..
Tiesiog SMART nera tik atributu skaiciafke..
SMART'a palaiko visi HW.. ten tam tikras standartas..
Softas - gali papildomai intepretuoti, bet taip pat gali gauti SMART status.

Is paveiksliuko:
SMART Short Self Test = Passed (speju atributai sutilpo i ribas ir SMART status = GOOD)
SMART Status ***Test*** = ne condition, o butent kazkoks Test..
Lenovo utele galejo gauti update, pagal kuri ne SSD FW pakoreguoja,
o kiek tikslesni SMART atributu (kad ir kokie kritiniai butu bad'ai ne tik jie yra) interpretavima..

Bronco pvz. rodo, kad softas gali tureti kazkokiu duomenu apie atributus pries HDD mirti..
Jei WD koncervatyvus - tai nedraudzia softui pagal jo turima info interpretuot..
Kai kurie softai sugeba pagal PowerOn Hours.. paskaiciuoti salyginius Health procentus..

Griztant prie Victoria:
21:00:12 Get S.M.A.R.T. command... OK
21:00:12 SMART status = BAD <<< cia SMART komandos atsakymas, ar Victoria interpretacija?..
Man panasu, kad tai yra SMART komandos atsakymas ir jis yra BAD (ir nemaisyti su DEAD).

Jei tai SMART komandos atsakymas BAD, vadinasi:
BIOS'e jei enablint SMART Status, turi mest "press F1 to continue"

Juk senais laikais buvo "S.M.A.R.T. Capable and Status OK/BAD:
http://forum.clubedohardware.com.br/uploads/monthly_02_2015/post-723891-0-68971300-1423087783.jpg
https://i.ytimg.com/vi/XprdmXUzB10/maxresdefault.jpg

Variantai:
SMART = OK, HDD negyvas
SMART = OK, HDD gyvas, interpretacija Warning/Bad
SMART = BAD, HDD negyvas
SMART = BAD, HDD gyvas, interpretacija Warning/Bad
SMART = BAD, HDD gyvas, interpretacija Good << ?

Ar paskutinis variantas daznas ir ar tikrai galim nekreipt demesio,
kad SMART=BAD (nebent yra zinomas, kad del kokio FW bug'o jis nekorektiskai uzgliucino).