Tema: Re: Nesuprantu Victorijos...
Autorius: MRT
Data: 2016-04-21 09:13:11
> Po to jau gali bandyt nagrinėtis SMART'ą bei skenuot paviršių su Victoria/MHDD. Dabar gi Victorios SMART'o analizės logikai
> nepatinka parametrų 5,196 ir 197 kombinacija, po WD DLG prasukimo jie turėtų į vieną ar kitą pusę pasikoreguot.

Truputi klausimas kitoks.. Victorija pati interpretuoja SMART'a?..
Nes siaip jei warning'as BIOS'e apie SMART uzmestas, tai be jokio
softo ta STATUS busena uzgriebia.. ar nebus, kad pats WD SMART'as
galvoja, kad jis BAD. Nes siaip imant uz raktini zodi "Self-....":
S.M.A.R.T. (Self-Monitoring, Analysis and Reporting Technology)
Gautis, kad pats WD itSelf mano, kad jis yra BAD..