Tema: Re: Nesuprantu Victorijos...
Autorius: Caponi
Data: 2016-04-21 11:36:19
SMART'ą (t.y. konkrečius skaičiukus) šiaip vienodai rodo visos utelės,
klausimas tik kaip kas jį interpretuoja, jei pateikinėja išvadas
Good/Bad/Caution.
Bet problema tame, kad tas SMART'as toli gražu ne visada rodo problemas, ar
tai ką jis rodo yra iš tiesų - tingiu dabar kartotis, apie tai jau rašiau ne
vienoj ir ne dviejose temose newsuose. Trumpai tariant, tam, kad SMART'as
pradėtų rodyt aktualią info pageidautina padaryt
LowLevelFormat/ZeroFill/Full Erase ir pilną skenavimą su gamintojo utėle. Va
tada jau galima analizuotis ką rodo tas SMART'as ir darytis kažkokias
išvadas. Bet mano praktika rodo, kad teisingesnės išvados būna po
Victorios/MHDD pilno skenavimo.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/