Tema: Re: Nesuprantu Victorijos...
Autorius: Caponi
Data: 2016-04-21 09:24:33
Nu kiek aš išvadas esu padaręs, tai good/bad arba ten kokie gyvybingumo
procentai yra grynai konkretaus softo "išvados". Pvz., pas gana populiarų
Windowsinį SMART'o rodytoją Crystal Disk Info galima ir pačiam nurodyt
reikšmes, nuo kurių jis pradės grot muzikėles ir mest užrašą Caution :-)
Aš čia ne taip seniai krušausi su Sandisko SSD iš Lenovo NB - pradėjo
Windozė rėkt, kad diskui pzdc, Sandisko utėlė sakė, kad viskas zjbs,
Victoria irgi (buvo keli remapinti sektoriai, ant kiek jie kritiški bbž, SSD
parametrų dar nesų "įsisavinęs", plius vos ne pas kiekvieną disko modelį ten
savi niuansai). Galiausiai Lenovo kažkokią diagnostic utility paleidau, ana
pareiškė, kad SMART'as blogas ir tuo pagrindu IBM Lietuva diską pakeitė
(pliusas dar gavosi ir tame, kad vietoj totaliai šūdino Sandisko (beje,
numirė anas ir 100 val. nepradirbęs) gavau apyxujovę, ale pagal skaičiukus
~2x greitesnę Toshibą :-)).

O ką pats WD mano, tai geriausiai sužinot prasukus minėtą WD DLG.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/