Tema: Re: Bitkoinsai
Autorius: Juozas K.
Data: 2017-05-19 10:32:33
nustebtum, kokiomis dar iliuzijomis zmones tiki, jiems to reikia. o vien del
to, kad yra kazkas nesuprantamo kas ir kaip, tai "nurasyti" ant dievo
negalima, nors ir labai patogu. tiesiog reikia susitaikyti, kad kai ko
galbut niekada nesuprasim, nei daugiau, nei maziau. nereikia buti nerealiems
optimistams tuo klausimu

religija skaitau yra kaip zmogaus bug'as jo konstrukcijoje :) del savo
jutimu ir smegenu specifines konstrukcijos limituojanciu faktoriu turi
polinki vis uzsibuginti ir pradeti ieskoti kazkokiu "pabaisu" didesniu uz
ji, nes nu, kitaip mat jo neidealioj, bugovoj skaiciavimo masinoj galai
nesueina (neapzioja tiek skaiciu po kablelio) ir vis niezti suapvalint, tai
tam, kad nesisuktu bereikalingas vis niekur nevedantis mastymo ciklas (vis
del tu neapziojamo skaiciu kiekio po kablelio :) ), itraukiamas visus
nesueinancius skaiciavimu galus sulyginantis dievas, kad galutine ataskaita
grazi gautus :)

ir jokia savidiagnostika realiai cia yra neimanoma, del tos pacios
priezasties ir sugedusiam kompe kokia nors diagnostine programa gali rodyti
visiskas nesamones, nes jinai pati blogai veikia del blogo proco pvz :) no
way out vienzo

"Vytook's" <TRINTI_vytautas59@inbox.lt> wrote in message
Manes filosofija jau nebedomina, nei kazualistinė nei idealistinė. Tai tik
tai žmogiškų sąvokų akrobatika.
Yra išmintis aukštenė už žmogišką ir aš ją radau. Kam dabar grybauti, jeigu
galima vaikščioti tiesiai link tixlo?
Tai nereiškia, kad aš atsisakiau savo proto, tiesiog nematau prasmės
išradinėti dviratį.
Pvz navigacija geras dalykas, bet prie Bialystoko bandė mane nuvesti į LT
per Gardiną. Gerai kad pamačiau kad ženklas į Augustową kitur rodo.
Ar tai reiškia, kad reikia išmesti navigacija dėl tokių bajerių?
O kalbant apie priežąsties / pasekmės grandinę, ji mus nuveda iki didžiojo
sprogimo. Tačiau vistiek lieka klausimas - kas tą singuliarumą susprogdino?