Tema: Re: Bitkoinsai
Autorius: Vytooks
Data: 2017-05-17 12:25:00
Nulis yra ar jo nėra?
Kas yra tiesą?
- Absoliučios tiesos nėra, pasakė pretendentas i absoliučiai teisingą teiginį.
Tai gi ponai, jeigu teiginys kabo ore arba jo kilmės galai visi nueina į vandenį, tai tai iš jo tokia pat nauda, kaip iš svarstyklių nesvarumo būklėje.
Kaip sakė Archimedas, "Duokit man atspirties tašką ir aš apversiu žemę"