Tema: Re: Bitkoinsai
Autorius: android
Data: 2017-05-17 13:40:17
puskvailiai išvedžiojimai, kurie neikiek nepagrindžia tikėjimo pasakomis.
Pasiteisint gali ir kitais būdais, niekas (net konstitutitutitutitacija! :D) tau nedraudžia
pasakomis tikėti.

Visa esmė - suvokti, kad tu tiki paprasčiausia žmonių sukurta pasaka. Thats all
Jau gali versti :)

"Vytook's" <TRINTI_vytautas59@inbox.lt> wrote in message news:ofh4tc$gid$1@trimpas.omnitel.net...
Nulis yra ar jo nėra?
Kas yra tiesą?
- Absoliučios tiesos nėra, pasakė pretendentas i absoliučiai teisingą teiginį.
Tai gi ponai, jeigu teiginys kabo ore arba jo kilmės galai visi nueina į vandenį, tai tai iš jo
tokia pat nauda, kaip iš svarstyklių nesvarumo būklėje.
Kaip sakė Archimedas, "Duokit man atspirties tašką ir aš apversiu žemę"