Tema: Re: Bitkoinsai
Autorius: Juozas K.
Data: 2017-05-17 14:21:11
"Vytook's" <TRINTI_vytautas59@inbox.lt> wrote in message
news:ofh4tc$gid$1@trimpas.omnitel.net...
> Nulis yra ar jo nėra?

vat cia stop, nemaisom zodzio su kazkokiu objektu ar jo buvimu/nebuvimu. tai
vienas kitam buti ar nebuti netrukdantys ir nepriklausomi dalykai. galu gale
reikia atminti, kad zodziams reiksme suteikiame patys, ir pats zodis "nulis"
(ar betkoks kitas) pats is saves neturi jokios prigimtines reiksmes. todel
ir "nieka" ar "nuli" kiekvienas supranta savaip (ir galimai neteisingai),
tad cia ne zodzio problema. moksliskai nulis paprastai reiskia
balansa/lygybe. nefaina, kad daznai pasnekovui stengiamasi paprasciausiai
suvelti smegenis panasiais klausimais tikintis, kad anas pasimes ir visa
supinta marga painiava tiesiog praris, tares "hmm, nu gal ir jo, whatever"

> Kas yra tiesą?
> - Absoliučios tiesos nėra, pasakė pretendentas i absoliučiai teisingą
> teiginį.

tiesa yra viskas :) bet nebutinai tas viskas zmogaus yra suprantamas taip,
kaip realiai yra. your point? is dalies taip yra tiek del konkretaus
individo jutimu subjektyvumo juos interpretuojant, o taipogi galimai ir
zmogaus, kaipo tokios butybes apskritai, limituotumo. tarkim per mazai
smegenu lasteliu, kad _bent_teoriskai_ butu imanoma viska suprasti taip,
kaip yra is tikro. ir sitoje vietoje nereikia tureti iliuziju kad kazkada
suprasim, net jei gautume i zmoniu kalba isversta instrukcija. cia tolygu
norejimui sukompresinti nekompresinama 1000000 bitu srauta i viena bita, ok
ok.. busiu dosnus - na du bitus. praktiskai net nera klausimo, kad mums
truksta tiek jutimu (be klasikiniu "akytes, ausytes, nosyte" ir pan.), tiek
smegenu galimybiu capacity, vien tam, kad bent _pajausti_ kaip viskas yra is
tikro, jau net nekalbant apie kazkoki ten "suprasti"

> Tai gi ponai, jeigu teiginys kabo ore arba jo kilmės galai visi nueina į
> vandenį, tai tai iš jo tokia pat nauda, kaip iš svarstyklių nesvarumo
> būklėje.
> Kaip sakė Archimedas, "Duokit man atspirties tašką ir aš apversiu žemę"

jei internetas letas, tai didink tu ta monitoriu (ar ju kieki) kiek nori,
jis nepagreites. tai turbut panasiai ir su sitais klausimais, t.y. visokia
grozine literatura cia nepades, net jei ir nera (deja) geresniu priemoniu.
siaip vien jau pripazinimas, kad esam stipriai riboti, JAU yra didelis
pasiekimas saves supratime. paradoksalu, bet yra zinoma, kad kuo kvailesnis
zmogus, tuo maziau tiketina, kad jam kils abejones, jog kazka supranta ne
taip, ir atvirksciai. bendrai paemus tai visi mes durniai, tik kaikurie
atkaklesni tam tikrais klausimais :)