Tema: Re: Bitkoinsai
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-05-18 12:14:54
Bet tai kaip jus geriat vidury savaites, gal net Veryga teisus...

"Vytook's"  wrote in message news:ofjohr$n58$1@trimpas.omnitel.net...

Paimkim pvz. genus. Tai yra grynų gryniausias softas, kitaip tariant,
programa.
Kas yra programa? Planas. Planas kas po ko turi vykti.
Na ir kas če tox krutas programeris, kuris paleido žmogus.exe arba
medis.exe? Aišku tu jo nematei. Bet tu nematei ir kas TV bokštą pastatė. O
gal jis užaugo pats, kaip grybas arba atsirado atsitiktinai - evoliucionavo
iš smėlio kalno?
Nejuokink.