Tema: Re: Bitkoinsai
Autorius: Vytooks
Data: 2017-05-19 09:51:16
Manes filosofija jau nebedomina, nei kazualistinė nei idealistinė. Tai tik tai žmogiškų sąvokų akrobatika.
Yra išmintis aukštenė už žmogišką ir aš ją radau. Kam dabar grybauti, jeigu galima vaikščioti tiesiai link tixlo?
Tai nereiškia, kad aš atsisakiau savo proto, tiesiog nematau prasmės išradinėti dviratį.
Pvz navigacija geras dalykas, bet prie Bialystoko bandė mane nuvesti į LT per Gardiną. Gerai kad pamačiau kad ženklas į Augustową kitur rodo.
Ar tai reiškia, kad reikia išmesti navigacija dėl tokių bajerių?
O kalbant apie priežąsties / pasekmės grandinę, ji mus nuveda iki didžiojo sprogimo. Tačiau vistiek lieka klausimas - kas tą singuliarumą susprogdino?