Tema: Re: Bitkoinsai
Autorius: amenox
Data: 2017-05-16 14:53:36
Aš bitkoinus stebiu nuo jų atsiradimo datos, tu nustebsi sužinojęs kiek metų
jie vis ruošiasi sprogt. Per tą laiką kol jie vis ruošiasi sprogt sprogo (ir
dar spėju sprogs) žymiai daugiau rimtesnių muilo burbulų. Trumpiau, jei
žiūrėt į BTC kaip valiutą, tai jų kaina gali svyruot nuo dxja iki nxja, o
jei žiūrėt į BTC kaip į technologiją jie niekada nesprogs, net gi sakyčiau
atvirkščiai. :)

"Vytook's"  wrote in message news:ofeng3$g6n$1@trimpas.omnitel.net...

Tavo klausime yra atsakymas - kokia prasmė rinkti muilo burbulus?
Ar susimastei kodėl burbulai sprogsta? Todėl, kad jų dydis viršija kritinę
masę. Gal tu aiškiaregis, jei žianai kada tai atsitix?