Tema: Re: Bitkoinsai
Autorius: Caponi
Data: 2017-05-17 15:42:30
Populiarumas dar ne viskas. Vat man rodos seniu šalčiu (ar ten kokiu kalėdų
seniu) vienu ar kitu gyvenimo laikotarpiu tikėjo ar tiki dar daugiau
žmonių - tai mum reikėtų dabar daryt išvadą, kad anas egzistuoja realiau,
nei kaip pasakų personažas?
O jei šnekėt pagal religijos egzistavimo trukmę, tai už krikščionybę gerokai
senesnis yra induizmas, tik anas šiandien turi ~2x mažiau formalių
išpažinėjų (nors realių gal net ir daugiau), bo Indija niekada nebandė
užkariaut viso pasaulio, kartu primesdama jam ir savo kultūrą (ir
atvirkščiai - užkariautojai krikščionys nesugebėjo vietinių įtikint, kad jų
fantazijos tikresnės) - tai gal tada tesybė yra pasakos ne apie pliusus, o
apie reinkarnacijas?
Aš šiaip visiškai ne prieš, kiekvienas gali tikėt kokiais tik nori troliais,
ale vat visai ne temoj garsūs pareiškimai apie savo haliucinacijas atrodo
kaip minimum keistai, ypač kai žinai, kad rašinėja ne koks dešimtmetis,
kuriam fantazijos dar yra sudedamoji realybės dalis.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/

"Vytook's" <TRINTI_vytautas59@inbox.lt> wrote in message
Biblija perėjo visus išbandymus, net ir inkviziciją
Suraskit man kitą kygą, kuri būtų populeresnė, išversta į daugiau kalbų ir
kurios didesnis tiražas.
Newsų bazaras nueis į nebūtį, o Biblija lix