Tema: Re: Bitkoinsai
Autorius: Bronco
Data: 2017-05-17 16:27:38
On 2017-05-17 13:41, eMJei wrote:
> nesu labai tikras, net man atrodo bitkoinu kiekio ribojima panaikina tai
> kad jie tiesiog skaidomi i neribotas dalis, ar ne taip?

Kiekio ribojimą panaikina, bet to paties BTC kiekio vertės nesumažina.
T.y. kad prireiktų btc skaldyti dar smulkesniais vienetais, jis turi
ženkliai pabrangti. Kai tuo tarpu "popieriniai" pinigai dauginami
vyriausybėms susigalvojus įjungti jų spausdinimo mašiną ir jie nuolat pinga.

BTC momentiniai atpigimai labiau susiję su rinkos agentų baimėmis, o ne
dėl to, jog BTC kiekis staiga pasidarė rinkoje per didelis. T.y.
visiškai įprastas iracionalus kurso svyravimas. Pvz. jei kas paskleistų
žinią, jog BTC nulaužtas, bus uždraustas, už jo turėjimą sodins į
kaliuzę, BTC kursas automatiškai kristų dėl žmonių nuomonės apie jį
pasikeitimą, bet tai būtų ne ekonominis reiškinys ir greičiausiai
momentinis.

BTC didžiausia rizika susieta su alternatyviais elektroniniais pinigais,
kurie, teoriškai, gali ateiti ir jį pakeisti, nes išpopuliarės labiau.
T.y. BTC neturi valstybės palaikymo užnugario, su visais to reikalo
pliusais ir minusais. Pvz. Lietuvoje negali imti spausdinti savus
pinigus ir pakeisti jais euro, nes greit gausi per puodynę, o bandyti
kažką panašaus su elektroniniais - maloniai prašom, neuždrausta :)