Tema: Re: Bitkoinsai
Autorius: Vytooks
Data: 2017-05-19 10:18:20
Tau neteko bendrauti su dvasiomis? Man teko. Jos man prikabino makaronų, kad kalbuosi su mirusiujų sielomis.
Iš Biblijos paaiškėjo, kad tai demonai apsimeta šviesos angelais ir kad siela (SW) miršta kartu su kūnų (HW). (Na troliai, prie darbo! :DDD)
Pasakysi: - šizofrenija? Tai nesunku buvo patikrinti. Klausinėjau dvasių apie būsimus įvykius ir variantus, kurie negalėjo būti užslėpti mano galvoje. Demonai mielai pasakydavo (kaip gi be mąsalo) kas bus ir kaip geriau elgtis. Viskas taip ir įvykdavo.
Ar aš tau panašus į pranašą? Galima atspėti vieną kitą įvykį, bet ne 10 arba daugiau.
Va tau ir transcendentinis pasaulis.