Tema: Re: Bitkoinsai
Autorius: android
Data: 2017-05-16 23:19:56
dar viena pasaka.
Pagristas tuo, kad nenuneigiamas :D
O kad atrodytu tikriau - tai va, kazkas kazkada tai parase, tad kaip gi tai gali buti pasaka? :)

android laiskas i o.commerce 11:5:
"visos religijos yra zmoniu isgalvotos pasakos. Nenuneigiama ir pagrista."

Dabar jau gali remtis sita eilute  :D

"Vytook's" <TRINTI_vytautas59@inbox.lt> wrote in message news:ofemcf$ev8$1@trimpas.omnitel.net...
Apie Dievą man nepasakok. Aš ne tik tikiu, kad jis yra, bet ir žinau kas jis.
O tai reiškia, kad VISI mano įsitikinimai yra apibudinti Biblijos laiško Hebrajams 11:1:
"Tikėjimas yra PAGRĮSTAS įsitikinimas tuo, ko viliamasi, neregimų tikrenybių NENUNEIGIAMAS
įrodymas." ("Naujojo pasaulio“ vertimas)
Kas liečia BTC, aš paminėjau kuo remiuosi.