Tema: Re: Kaunas, Silo namai
Autorius: Trolis
Data: 2011-10-25 20:37:03
"CodeC" <co@co.co> wrote in message news:j86e7h$b8v$1@trimpas.omnitel.net...

> kokiems sitie butai? cia gal tokiem, kaip nesenai per visus bulvarinius
> paistalus rase apie prestiziniu vadinamo vilniaus kvartalo gyventojus,
> kurie visi pirkti kad baseinas rugsta ir teritorija nevaloma, nes po
> atrodo 1-2 Lt butui i menesi nieks moket nenorejo, tai nieks ir netvarke
> :)
> man tai juokas ima, kai vos ne pagr. naujo buto privalumu iskeliamas
> butent jo naujumas, nes atseit 'visi jauni, visi linksmi, visi faini
> zmones'. realiai susirenka nuobodu ir zanudu banda, kuri nieko nei
> [...]

Kodel pasirinkau nauja busta vs sena (buvo svarstomi ir tokie variantai)

a) Elementariai maloniau
b) Pasirinktame objekte yra labai grazus vidinis kiemas, masinos ten
neivaziuoja (apribota + joms skirtas atskira vieta antzeminiai ir pozeminiai
parkingai)
c*) Rami vieta misko apsupty
d) Jauni (mano amziaus zmones) kurie tures mano vaiku amziaus vaikus ir
minimuma pensininku

* Pazymejau pati svarbiausia punkta.

Daug ka galima pirkt deveta ir sutaupyt. Mano atveju finansines galimybes
leido man isigyti si pirkini ir as taip padariau.
Taipog per pastaruosius seserius metus teko pakeisti 9 gyvenamas vietas
(smagu, kad pagaliau isikrausciau i savo busta) ir is ju 6 labai skirtingos
vietos senos statybos butuose (dalis tikrai nebuvo prasti) leido man suvokti
savo poreikiurs ir norus.

Kitas etapas- namas. Galbut sodu bendrijoje, galbut nuosaliau Vilniaus. Tai
bus galutinis tikslas :)