Tema: Re: Kaunas, Silo namai
Autorius: CodeC
Data: 2011-10-25 09:47:11
On 10/25/2011 09:08 AM, RJ wrote:
> Veikme irgi po berods ~7 metu daze koridorius ir
> balkonu remus.

blin 5klt/kv uz daline apdaila jie man pakaitini buta turetu duoti.
ka reik rukyt kad dziaugtis isdazytom siemon po kazkiek metu, kai uz tai
avansu sumoki kaip uz antra buta? jei jau tai prioritetas, tai nusamdysi
kazkada brigadele ir padarys kapitalini, jie uzdirbs, dar bapkiu liks
dafiga ir rezultatas N kartu geresnis bus :)