Tema: Re: Kaunas, Silo namai
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-10-25 12:37:54
Beje, teisingas pastebejimas. Ash kai rinkausi pliusus ir minusus, visdelto
laimejo noras gyvent ramiai. Pasirinkau visiskai neperspektyvia priemiescio
krypti. Ramu... Kaip kapinese. Ir be dideliu perspektyvu kazkam keistis. Net
ir "lenku" per paskutini pusmeti procentaliai sumazejo (kas deja
nedziugina - patys normaliausi ismire...).

"Dainiushas"  wrote in message news:j85vpi$inb$1@trimpas.omnitel.net...

Ten šiaip faina. Tylu, ramu. Taip nebus jei bus kažkas išvystyta....