Tema: Re: Kaunas, Silo namai
Autorius: Edvinas
Data: 2011-10-24 12:15:25
2011-10-24 11:57, do rašė:
> bet gyvent bendrabuty ir nuosavam name turbut skirtumas sioks toks yra?
> skirtumas kai paziurejes per kambario virtuves langa matai tik kruva
> belekaip suparkuotu auto ir betonines dziungles. isejimas su vaikais
> pasivaiksciot o nesitrenkt i kita miesto gala ieskot siek tiek
> zalumos... isejus nusiskint nuo medzio obuoli o ne begt i prekybcentri
> cheminio lenkisko... galu gale pasikept saslykiuka :) ir t.t.

Ai, tik nereikia tų kraštutinumų. Daugiabutis ne bendrabutis. Yra ir
tvarkingų daugiabučių, kur kieme ir automobiliai tvarkingai sustatyti ir
pievutės nušienautos ir jokių betoninių džiunglių nesimato.

Taip, yra gerai retkačiais šašlyką pasikepti ir t.t., bet taip pat gerai
kai nereikia dėl kiekvieno menkniekio sėsti į mašiną ir važiuoti 20km,
nes šalia nieko nėra. Gyvendamas mieste aš galiu pėsčias nueiti į darbą,
nuvesti vaiką į darželį, nueiti į parduotuvę ir t.t. Ir šitie dalykai
daromi ne kartais, o kiekvieną dieną.

Trumpai tariant: gyvenimas mieste tikrai turi savų privalumų. Jei namas
mieste, tai išvis gerai, bet, deja, už buto kainą čia jau neprasisuksi...