Tema: Re: Kaunas, Silo namai
Autorius: CodeC
Data: 2011-10-25 16:40:01
On 10/25/2011 04:17 PM, Trolis wrote:

> Tikrai tau nera ko zvalgytis i tokius butus matau...
> Ten ir valytojai laiptines plauna, o ne patys gyvenotojai, ten ir aplinka
> tvarko, zole sienauja, fontanus priziuri kompanijos, gyventojai, ten ir
> apsaugos imones terirorija saugo.
>
> Zmones, kurie kiekviena centa taupo, turetu primest, kad vien buto pirkimas
> nera paskutines islaidos. Tokiems kaip tu vieta perkunkiemiuose ar jeigu

kokiems sitie butai? cia gal tokiem, kaip nesenai per visus bulvarinius
paistalus rase apie prestiziniu vadinamo vilniaus kvartalo gyventojus,
kurie visi pirkti kad baseinas rugsta ir teritorija nevaloma, nes po
atrodo 1-2 Lt butui i menesi nieks moket nenorejo, tai nieks ir netvarke :)
man tai juokas ima, kai vos ne pagr. naujo buto privalumu iskeliamas
butent jo naujumas, nes atseit 'visi jauni, visi linksmi, visi faini
zmones'. realiai susirenka nuobodu ir zanudu banda, kuri nieko nei
pasidaryt nei susitart negali. kazkaip nepagalvoja, kad tie dabartiniai
seni daugiabuciai irgi kazkada buvo nauji, o vaizdelis labai daug kur
mazdaug vienodas. kas leidzia manyti, kad ir situ 'nauju' situacija,
zmones ir ateitis kitokie? avilys ir liks aviliu, px senas naujas ir
kokioj vietoj.