Tema: Re: Kaunas, Silo namai
Autorius: RJ
Data: 2011-10-25 10:14:29
Klausai, o is kur tu zinai kiek as mokejau uz kv.m? A?
Gal paspeliojam? ;)
Ir tu manai, kad pas tave nesuhalturins tavo statybininkai
ant kokiu sienu ir pan? Ir jau aisku duos pakaitini nama,
pakol tvarkys dazus :D

Dazyta buvo ne viskas- kur nuejo/pataupyta ant dazu.
Balkonuose - kur dazai nutrupeje.

"CodeC" <co@co.co> parašė naujienų news:j85m1f$2e3$1@trimpas.omnitel.net...