Tema: Re: Kaunas, Silo namai
Autorius: Dainiushas
Data: 2011-10-24 20:52:21

> oba, taigi pastoviai verki kaip tau reikia miesto ir t.t., kokie jo
> privalumai, kaip blogai visur kur tik kelis km pavaziuot reik, o dabar
> pyst ir kaime nieko nebetruksta?

man rodos tu mane su kažkuo maišai :)

>taigi iki centro nenueisi, kaip cia
> dabar bus? o gal visgi pastoviai vyksta savitaiga kaip nusipirktas butas
> biciu avily yra pakenciamai ir net gerai tris alaus ipisus?

nusipirktas ant tiek ne avily, kad praktiškai kaip tam kaime.

> o siaip tai - afygiet, KURORTINIS KULAUTUVOS miestelis :) 4.200 Lt/kv.m
> uz buta ir 2klt/kv uz terasa. nu gal is aukso lakstu ta terasa, negali
> zinot :)

o tu buvai Kulautuvoj kada?
O šiaip tame ir bėda, kad hebra pasidarė gobšūs. Būtų pardavę už tiek už
kiek ruošėsi, būtų viskas iki krizės parduota, labai gali būt ir aš ten
gyvenčiau. Dabar gi, stovi dėžutės supelijusiomis sienomis su banko
uždėtu 4200lt/kvm "dugnu"....