Tema: Re: Kaunas, Silo namai
Autorius: CodeC
Data: 2011-10-24 11:37:18
On 10/24/2011 11:28 AM, T:) wrote:
> na jei tavo mentalitetas tik tiek nesa, tai ka az zinau.
> Na buvau as tose laiptinese, kur vezimeliai keli prie duru, kazkur auksciau koks dviratis. Laiptine didele vietos uztenka. Zmones tavrkingi issivalo, o ir nuo dvirazio ar vezimelio purvo gal dar net maziau nei nuo purvinu batu.
> O ir siaip, pagal tave kitu "sudus" laiko laiptineje o tu planuoji tuos "sudus" nesti i buta, tai nieko nuostabaus, kad pagal save isivaizduoji ir kitus.

siaip jau jei atvirai - tai paprasyciau taves savo daiktus susirinkti,
nes man jie laiptinej nei patinka nei reikalingi. ir tu neturi jokios
teises ten ju laikyt. nedaeitu - rastum konteineryje, ir nieko man
nepadarytum :) ir kokia garantija, kad neuzsirausi va ant tokio kaip as
pirkdamas ta buta :)